پرواز سریع با کواد کوپتر 007:

کواد کوپتر دوربین دار 007 یک پرنده فوق العاده چابک و تیز پرواز می باشد. اندازه این کواد کوپتر تقریبا متوسط است و در فضاهای خیلی کوچک قابلیت تیکاف و لندینگ را دارد. وجود 4 عدد موتور براش قدرتمند با ملخهای سایز کوچک و دور موتور بالا بدون گیر بکس باعث شده است تا این پرنده بسیار خوش پرواز و چابک باشد، 

این محصول با دوربین 2 مگا پیکسلی خود تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت می نماید.

وجود چراغ های LED که در این پرنده تعبیه شده است زیبایی بسیار خاصی در حین پرواز به آن می بخشد.

کواد کوپتر 007 دارای رنگ مشکی بوده و با وجود پاردهای محافظی که دارد در برابر ضربه مقاوم است.

این محصول دارای بسته بندی بسیار شیک بوده و تمامی لوازمی که به آن نیاز دارید مثل شارژر، آچار و ملخ یدک در جعبه موجود میباشد.

قیمت محصول:  300.000 تومان

برای اطلاع از موجودی دستگاه لطفا با شماره 09198221265 تماس بگیرید.

شماره تماس فروشگاه: 02188226079     و     02188226078



منبع مطالب: معرفی کواد کوپتر مجهز به دوربین 007

باتری این پرنده از نوع لیتیوم پلیمر 2 سل بوده و ظرفیت آن 350 میلی آمپر می باشد که قدرت بسیار زیادی در حین پرواز به دستگاه می بخشد.

ریموت کنترل یا رادیو کنترل  این دستگاه شبیه به رادیوهای حرفه ای طراحی شده است که بسیار مناسب جهت تمرین پرواز با این دستگاه میباشد.

این پرنده دارای دو حالت پروازی است و قابلیت چرخش 360 درجه و مانورهای 3D را دارد

صفحه نمایشی بر روی ریموت کنترل وجود دارد که میزان مصرف باتری ریموت و همپنین وضعیت تریم دستگاه و وضعیت باتری رادیو کنترل قابل نمایش است.

دوربین این پرنده از نوع 2 مگا پیکسلی بوده که تصاویر با کیفیت مقبولی را ثبت می نماید. این دوربین هب همراه رم 4 گیگا بایتی عرضه می گردد.

در بسته بندی این کواد کوپتر 4 عدد ملخ یدک به همراه شارژر، آچار، پکیج دوربین و رم 4 گیگا بایتی و رم ریدر موجود است، باتری تعبیه شده برای این پرنده از نوع لیتیوم پلیمر 2 سل و با ظرفیت 350 میلی آمپر می باشد که حدودا 8 دقیقه تایم پرواز مفید خواهد داشت.

 در بسته بندی کواد رم و رم ریدر برای ثبت و ضبط فیلم و عکس گرفته شده موجود می باشد، این رم 4 گیگا بایت از نوع میکرو SD بوده و قابل ارتقا تا 64 گیگ می باشد.