فروشگاه آرسی تک در سال 1391 با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفی و علمی جامعه در جهت سرگرمی های رادیو کنترل افتتاح گردید. در ابتدا توسط معرفی و تبلیغات به علاقه مندان سعی در جذب و آموزش هنرجویان این رشته فعالیت انجام می شد و کم کم با توجه به نیاز افراد به سیستمها و تکنولوژی جدید، با واردات قطعه و کالای آرسی سعی نمودیم در جهت پیشرفت علم آرسی قدمی برداریم.

هم اکنون این فروشگاه با بیش از 250 نوع محصول مختلف در رشته های مولتی روتور، هلیکوپتر مدل، هواپیمای مدل و ماشین مدل به صورت آنلاین در خدمت علاقه مندان به این ورزش مفرح هستیم.

علاقه مندان می توانند از طریق بخش سفارش آنلاین محصول کالای مورد نظر خود را سفارش دهند و در اسرع وقت تحویل بگیرند، در بخش بررسی محصولات کاربران گرامی می توانند در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات کافی بدست بیاورند و به تبادل نظر بپردازند.

بخش کارشناسان فروش، در فروشگاه آرسی تک همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد، و میتوانید جهت مشاوره و راهنمایی با کارشناس فروش تماس بگیرید.

با راه اندازی بخش فروم آرسی تک کلیه کاربران می توانند در انجمن های آرسی تک شرکت کرده و از اساتید راجبه علم آرسی اطلاعات کسب نمایند.

امید است با یاری خداوند بتوانیم در زمینه رادیو کنترل به علاقه مندان این رشته خدمت رسانی کنیم.