کواد کوپتر دوربین دار حرفه ای tarantula-x6 یکی از قدرتمندترین کواد کوپترهای فروشگاه آرسی تک می باشد. این کواد کوپتر دارای 4 عدد موتور براش قوی بوده که با گیربکس به ملخ آن متصل است و دارای پرواز استیبل و نرمی می باشد. محصول با دوربین 5 مگا پیکسلی FULL HD خود جزو بی رغیب ترین دستگاه های موجود در فروشگاه به شمار می رود.

کیفیت عکاسی آن برابر 2 مگا پیکسل و کیفیت فیلم برداری آن 5 مگا پیکسل است، طبق تستهای انجام شده این پرنده قابلیت تحمل بار تا حدود 120 گرم را داراست بنابراین میتوان به آن دوربین گوپرو به همراه مانت مخصوص نصب کرد.

کواد کوپتر tarantula-x6 یکی از قدرتمندترین کواد کوپترهای فروشگاه آرسی تک می باشد. این کواد کوپتر دارای 4 عدد موتور براش قوی بوده که با گیربکس به ملخ آن متصل است و دارای پرواز استیبل و نرمی می باشد. محصول با دوربین 5 مگا پیکسلی FULL HD خود جزو بی رغیب ترین دستگاه های موجود در بازار به شمار می رود.

این پرنده دارای سیستم بازگشت به خانه نیز می باشد و بدین ترتیب نباید نگران ارسال آن تا مسافتهای زیاد باشید، البته لازم به ذکر است سیستم بازگشت به خانه آن از نوع GPS نبوده و توسط جایروها فعال می باشند.


این محصول دارای بسته بندی بسیار شیک بوده و تمامی لوازمی که به آن نیاز دارید مثل شارژر، آچار و ملخ یدک در جعبه موجود میباشد.

قیمت محصول:  420.000 تومان

برای اطلاع از موجودی دستگاه لطفا با شماره 09198221265 تماس بگیرید.

شماره تماس فروشگاه: 02188226079     و     02188226078



منبع مطالب: معرفی و بررسی کواد کوپتر tarantula-x6

سایز 48 سانتی متری این کواد کوپتر باعث میشود کنترل پروازی آن بسیار آسان باشد، دوربین این پرنده از نوع FULL HD بوده و کیفیت آن 5 مگا پیکسل است که در نوع خود بی نظیر است و قابلیت عکاسی و تصویر بردای با کیفیت را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.


کیفیت عکاسی کواد کوپتر tarantula-x6 برابر 2 مگا پیکسل و کیفیت فیلم برداری آن 5 مگا پیکسل است، طبکواد کوپتر دوربین دار tarantula-x6 با وجود گارد محافظ و ضربه پذیری که دارد در برابر ضربه بسیار مقاوم است، در قسمت زیرین این دستگاه 5 عدد LED درخشان تعبیه شده است که در شب زیبایی خاصی به پرواز آن می بخشد و به راحنی میتوانید سر و ته پرنده را هنگام پرواز تشخیص دهید. تستهای انجام شده این پرنده قابلیت تحمل بار تا حدود 120 گرم را داراست بنابراین میتوان به آن دوربین گوپرو به همراه مانت مخصوص نصب کرد.

از روی ریموت آن امکان کنترل و خاموش و روشن کردن چراغ ها و همچنین کنترل عکس و تصویر برداری ممکن است.

در بسته بندی این کواد کوپتر 4 عدد ملخ یدک به همراه شارژر USB، آچار، پکیج دوربین و مانت و رم 2 گیگا بایتی و رم ریدر موجود است، باتری تعبیه شده برای این پرنده از نوع لیتیوم پلیمر 2 سل و با ظرفیت 1200 میلی آمپر و قدرت تخلیه 20C می باشد که حدودا 12 دقیقه تایم پرواز مفید خواهد داشت، باتری یدک این کواد در فروشگاه موجود می باشد.



چراغ های LED این دستگاه در شب درخشانی و زیبایی خاصی به کواد کوپتر اضافه می کند و پرواز آن را در شب بسیار دلنشین و زیبا می سازد.