کواد کوپتر رویایی دوربین دار f181:

کواد کوپتر دوربین دار f181 یک پرنده فوق العاده خوش پرواز و استیبل می باشد، این کواد کوپتر با وجود چراغ های LED که بر روی آن وجود دارد بسیار زیبا و خیره کننده می باشد.

این محصول با دوربین 5 مگا پیکسلی خود تصاویر بسیار با کیفیتی ثبت می نماید.

کواد کوپتر دوربین دار f181 از 4 موتور براش سایز کوچک به همراه گیر بکس بهره می گیرد، که با وجود گارد محافظ آن در برابر ضربه بسیار مقاوم است، با وجود چراغ های LED تعبیع شده در این پرنده پرواز آن در شب بسیار زیبا و خیره کننده خواهد بود.

کیفیت دوربین این کواد کوپتر برای حالت عکاسی 2 مگا پیکسل در نظر گرفته شده است و برای حالت فیلم برداری کیفیت آن تا 5 مگا پیکسل می باشد.

این محصول دارای بسته بندی بسیار شیک بوده و تمامی لوازمی که به آن نیاز دارید مثل شارژر، آچار و ملخ یدک در جعبه موجود میباشد.

قیمت محصول:  330.000 تومان

برای اطلاع از موجودی دستگاه لطفا با شماره 09198221265 تماس بگیرید.

شماره تماس فروشگاه: 02188226079     و     02188226078


منبع مطالب: بررسی کواد کوپتر دوربین دار f181

به دلیل وجود رادیو کنترل از نوع GHz 2.4 برد این کواد کوپتر 200 متر می باشد که می توانید با توجه به سطح دید خود آن را دور نمایید


رادیو این دستگاه شبیه به کنسول های بازی ایکس باکس و یا پلی استیشن طراحی شده است که حس بسیار خوبی را در هنگام پرواز به شما القا مینماید و دسترسی به استیکها و کلید عکاسی و فیلمبرداری آن بسیار آسان و سریع می باشد، همپنین از روی ریموت میتوانید چراغ های دستگاه را خاموش یا روشن نمایید.


صفحه نمایشی که بر ریو ریموت کنترل وجود دارد، میزان مصرف باتری ریموت و همپنین وضعیت تریم دستگاه و وضعیت چزاغ ها و عکاسی یا فیلمبرداری قابل نمایش است.

در بسته بندی این کواد کوپتر 4 عدد ملخ یدک به همراه شارژر USB، آچار، پکیج دوربین و رم 4 گیگا بایتی و رم ریدر موجود است، باتری تعبیه شده برای این پرنده از نوع لیتیوم پلیمر 1 سل و با ظرفیت 750 میلی آمپر می باشد که حدودا 8 دقیقه تایم پرواز مفید خواهد داشت، شایان ذکر است باتری این دستگاه قابل ارتقا بوده و شما میتوانید از باتری 1000 میلی آمپری نیز برای این پرنده استفاده نمایید، بدین ترتیب تایم پرواز افزایش پیدا می کند.

 در بسته بندی کواد رم و رم ریدر برای ثبت و ضبط فیلم و عکس گرفته شده موجود می باشد، این رم 4 گیگا بایت از نوع میکرو SD بوده و قابل ارتقا تا 64 گیگ می باشد.