کواد کوپتر ارسال تصویر همزمان LH-X6

محصول جدید آرسی تک کواد کوپتر با قابلیت ارسال تصویر به صورت همزمان، سری قبلی این محصول قابلیت ارسال تصویر نداشت اما در سری جدید این کواد کوپتر قابلیت ارسال تصویر به آن اضافه شده است، این کواد کوپتر دارای صفحه نمایش LCD بوده و به راحتی به دوربین آن کانکت خواهد شد، در ادامه به بررسی تخصصی این محصول می پردازیم. 

سایز بزرگ کواد کوپتر LH-X6

اولین نکته قابل توجه در رابطه با این کواد کوپتر، سایز بزرگ آن است ابعاد این دستگاه با گارد دقیقا 50 در 50 سانتی متر است، که همین سایز بزرگ باعث شده است تا موتورهای بسیار پرقدرتی برای آن در نظر گرفته شود تا به راحتی هاور شود، با توجه به ابعاد بزرگ آن طبیعتا توانایی حمل بار تا 300 گرم را خواهد داشت.

این محصول دارای بسته بندی بسیار شیک بوده و تمامی لوازمی که به آن نیاز دارید مثل شارژر و ملخ یدک در جعبه موجود میباشد.

قیمت محصول:  650.000 تومان

برای اطلاع از موجودی دستگاه لطفا با شماره 09198221265 تماس بگیرید.

شماره تماس فروشگاه: 02188226079     و     02188226078

شما میتوانید به عضویت در کانال تلگرام آرسی تک از آخرین و جدیدترین محصولات فروشگاه اطلاع کسب نمایید.

لینک کانال آرسی تک در تلگرام: telegram.me/rctak


منبع مطالب: کواد کوپتر lh-x6 با قابلیت ارسال تصویر

رادیو کنترل و برد کواد کوپتر LH-X6

رادیو کنترل کواد lhx6 از نوع حرفه ای بوده و 6 کاناله می باشد، از روی رادیو کنترل قابلیت کنترل عکاسی و فیلم برداری و همچنین حرکات نمایشی دستگاه را می توانید هدایت کنید، برد این رادیو کنترل 300 متر می باشد و با خیال راحت میتوانید پرنده را از خود تا این مسافت دور کنید.

سیستم ارسال تصویر و مانیتور کواد کوپتر

سری جدید کواد کوپتر lh-x6 دارای سیستم ارسال تصویر می باشد و به LCD مجهز است صفحه نمایش 6 اینچی این کواد کوپتر با کیفیت نمایش تصاویر بسیار عالی در اختیار شما می باشد، سیستم ارسال تصویر آن از نوع 5.8 GHz می باشد که به راحتی با دوربین پرنده ارتباط برقرار میکند و از سرعت بسیار خوبی برخوردار می باشد، بر روی مانیتور دستگاه دکمه های کنترل ضبط فیلم و عکس و همچنین کلیدهای دسترسی به کارت حافظه موجود می باشد که کنترل تصویر را بسیار آسان می نماید.

کیفیت دوربین کواد کوپتر lh-x6

کیفیت دوربین کواد کوپتر برای عکاسی 2 مگا پیکسل و برای فیلم برداری 5 مگا پیکسل به صورت HD در نظر گرفته شده است که در نوع هود بی نظیر است.

باتری لیپو 2 سل در کواد lh-x6

باتری لیتیوم پلیمری 2 سل 700 میلی آمپر که بر روی این پرنده تعبیه شده است به راحتی 8 الی 10 دقیقه تایم پرواز در اختیار شما قرار می دهد، این باتری در مدت زمان حدود 30 الی 40 دقیقه فول شارژ شده و قدرت کافی جهت پرواز را به دستگاه می بخشد.
شما می توانید از باتری 2 سل تا ظرفیت 1000 میلی آمپر برای این کواد کوپتر استفاده نمایید.

سیستم هدلس و بازگشت به خانه در کواد کوپتر

کواد کوپتر lh-x6 دارای سیستم هدلس می باشد و از همین طریق می تواند مسیر بازگشت به خانه را طی نماید قابل ذکر است که این سیستم توسط جایرو عمل می کند و از طریق GPS عمل نمیکند، بنابراین ممکن است در گاهی اوقات سیستم بازگشت به خانه آن به درستی عمل ننموده ولی در مجموع میتوانید آپشن خوبی بر روی دستگاه در مواقعی که آن را از خود بیش از حد دور مینمایید مفید باشد.

وجود رم 2 گیگا بایتی بر روی کواد کوپتر

بر روی دوربین این دستگاه رم 2 گیگابایتی موجود می باشد که قابل ارتقا تا 64 گیگا بایت خواهد بود، با ارتقاء رم دستگاه مدت زمان فیلمبرداری افزایش پیدا خواهد کرد.


محتویات داخل جعبه کواد کوپتر LH-X6

(کواد کوپتر - رادیو کنترل - LCD 6 اینچی - دوربین - باتری - شارژر - 4 عدد ملخ اضافه - پایه های دستگاه - گارد محافظ - آچار - رم 2 گیگا بایتی تایوانی)


قیمت این محصول به صورت فول پک: 650.000 تومان

موجودی این دستگاه در حال حاضر به اتمام رسید.

به زودی به محصولات فروشگاه آرسی تک اضافه خواهد شد.

برای اطلاع از موجودی دستگاه لطفا با شماره 09198221265 تماس بگیرید.

شماره تماس فروشگاه: 02188226079     و     02188226078

شما میتوانید به عضویت در کانال تلگرام آرسی تک از آخرین و جدیدترین محصولات فروشگاه اطلاع کسب نمایید.